Joanna Krzysztofik Joanna Krzysztofik
744
BLOG

Sen o zwycięskiej bitwie, który się spełnił

Joanna Krzysztofik Joanna Krzysztofik Polityka Obserwuj notkę 1

 

Sen o zwycięskiej bitwie, który się spełnił
W nocy z 24 na 25 maja miałam sen, że grupą działaczy Kongresu Nowej Prawicy - w której byliśmy ja i pan Janusz Korwin Mikke - czekaliśmy na coś przed salą wykładową na mojej uczelni. Cała grupa z zapartym tchem czekała na to, co miało się stać po wejściu do sali. I faktycznie coś się stało, lecz nie we śnie, ale na jawie. Nowa Prawica ma od 26 maja czterech posłów w Parlamencie Unijnym.
 
Jesteśmy czwartą siłą w PE. Oto nasi unio-posłowie:
 
 
Sen o zwycięskiej bitwie, który się spełnił
 
 
Michał Marusik - przewodniczący Rady Sygnatariuszy i członek Straży KNP
 
 
 
Sen o zwycięskiej bitwie, który się spełnił
 
 
Stanisław Żółtek - II v-Prezes KNP oraz prezes Regionu Małopolskiego i Oddziału Krakowskiego
 
 
 
Sen o zwycięskiej bitwie, który się spełnił
 
 
Robert Jarosław Iwaszkiewicz - członek Sądu Naczelnego KNP i skarbnik Oddziału Wrocławskiego
 
 
 
 
Z 25 na 26 maja odbył się wieczór wyborczy Nowej Prawicy - w klubie Hybrydy w Warszawie przy ul. Złotej 7/9. Część wieczoru transmitowała NPTV:
 
[1]
 
Oglądałam całą transmisję przy gorących kiełbaskach z sosem po pizzy, którą jadłam poprzedniego dnia. Oglądałam, jadłam i cieszyłam się, że do jakiegoś organu politycznego dostali się wreszcie ludzie, którzy nie będą kraść, lecz głosić nasze prawicowe idee - gratuluję panom :).
 
W imieniu wszystkich startujących z list KNP dziękuję serdecznie wszystkim wyborcom, którzy oddali na nas głosy w tych wyborach :) - ja dostałam ich ok. 1000 :). Cieszymy się bardzo, że obdarzacie nas państwo swoim zaufaniem :).
 
Niestety, oprócz naszych czterech działaczy KNP dostało się jeszcze trochę dandysów. Natomiast odpadło siedem partii / komitetów. Oto wyniki wszystkich startujących z Polski.
 

 

Partia / komitet wyborczy
Poparcie w %
Liczba
Liczba mandatów w PE
PO
32,13
2 271 215
19 mandatów
PiS
31,78
2 246 870
19 mandatów
SLD-UP
9,44
667 319
5 mandatów
NPJKM
7,15
505 586
4 mandaty
PSL
6,8
480 846
4 mandaty
Solidarna Polska Zbigniewa Ziobro
3,98
281 079
-
Koalicja Europa Plus - Twój Ruch
3,58
252 779
-
PRJG
3,16
223 733
-
Ruch Narodowy
1,40
98 626
-
Zieloni
0,32
22 481
-
Komitet Wyborczy Demokracja Bezpośrednia
0,23
16 222
-
Samoobrona
0,04
2 729
-
 
26 maja odbyła się pierwsza po wyborach konferencja prasowa Nowej Prawicy:
 
[2]
 
Pod koniec konferencji JKM przypomniał o sprawie, która miała miejsce prawie w połowie wydania programu 'Na pierwszym planie' z 14 maja:

 
 
Oto przeprowadzony z Mateuszem w czasie kampanii wywiad (który znalazł się na wykopie jak niegdyś mój wpis) oraz jego rozmowa z JKM:
[4]
 
Wspominam o tym wszystkim dlatego, że Wojciech Olejniczak bezczelnie kłamał, że miał na listach w wyborach do PE kilkunastu inwalidów - podczas gdy w rzeczywistości miał najwyżej panią Alicję Tysiąc. Sprawdzałam na tym portalu, gdzie były profile mój i Mateusza - nie było żadnego inwalidy z SLD poza nią.
 
To samo co na konferencji JKM powiedział 3 dni wcześniej na wiecu 23 maja w Warszawie pod Kolumną Zygmunta, kończącym naszą kampanię:
 
[5]
 
Byłam na nim (pojawiam się co jakiś czas przez prawie pół godziny po ponad 25 minutach trwania wiecu) i jak wchodziłam na schodki pod kolumną, potknęłam się, więc JKM razem z posłem Przemysławem Wiplerem i jeszcze jednym facetem, którego nie kojarzę, pomogli mi wejść po tych schodkach - dziękuję Panom bardzo za pomoc :). To fragment, gdzie lepiej to widać:
 
[6]
 
 
Nota bene, jak wiec oficjalnie się zakończył i ludzie rozmawiali z działaczami KNP całkiem na luzie - JKM zagadnął mnie czy jestem zadowolona z całego eventu i czy ma mnie kto odwieść do domu (na obydwa pytania odpowiedziałam twierdząco).
 
To wszystko chyba świadczy o tym, że KNP nie ma kobiet i inwalidów w wiadomych okolicach, prawda? Dziękujemy Panu serdecznie, p. Januszu, za miłe słowa uznania dla naszej pracy nad szerzeniem prawicowych idei i odkłamywaniem niesłusznie przyklejonych do Pana łatek wszelkiej maści - m.in. tych odnośnie Pana stosunku do kobiet i inwalidów - jest nam bardzo miło :). Jak również za Pański wkład w te idee, m.in. kto tak naprawdę rozbebesza nasz system emerytalny, kto naprawdę poniża kobiety i inwalidów, a kto ceni i w jakim ustroju będzie im lepiej :). Odwala Pan kawał dobrej roboty od ponad 25 lat i się nie poddaje - tak trzymać, jesteśmy z Panem i cieszymy się bardzo, że możemy współpracować z Panem :)!
 
Oto relacje z telewizji odnośnie dostania się KNP do PE.
 
TVP Info:
[7]
     [8]
 
Polsat News:
[9]
     [10]
 
TVN24:
 
[11]
 
To co skłoniło ludzi do zagłosowania na Nową Prawicę to:
1). fatalna sytuacja gospodarcza,
2). brak perspektyw na rozwój,
3). wysokie podatki i rozdęta biurokracja,
4). agonia systemu ubezpieczeń,
5). emigracja zarobkowa,
6). gnuśność i bezczelność naszych władz
 
Jednak dużo polityków jest wielce zdziwionych co sprawiło, że partia unio-sceptyczna dostała się do PE. Próbują oni odgrywać rolę dobrych wujaszków i cioteczek pobłażających "rozkapryszonym dzieciom, którym za dużo się wydaje". Swoim zachowaniem zasłużyli sobie po prostu na pogardliwe politowanie. Zwłaszcza, że niektórzy z nich są z partii i komitetów, które odpadły w wyborach i udając, że nie widzą swojej porażki wyborczej - próbują się jakoś zamaskować.
 
Nasiliły się również ataki na nas. Niektórzy są tak zdołowani - zarówno tym, że odpadli w wyborach do PE jak i dostaniem się tam KNP - że posuwają się do wyciągania spraw, które były już omawiane. I oczywiście używają do tego sprzymierzonych mediów. Jako, że jest ich bardzo dużo - podam tylko jedną z najbardziej charakterystycznych.
 
Otóż Newsweek wywlókł sprawę wypadku JKM nożem, który to wypadek miał miejsce 13 lat temu, nie zważając, że mówił on setki razy, że to jego prywatna sprawa! Osoba publiczna też ma prawo do prywatności!
 
Skąd więc to nagłe wyciągnięcie przez Newsweek tej sprawy? Podejrzewam dwie przyczyny.
1. Jak pisałam wyżej - strach establishmentu przed KNP. Zwłaszcza, że udało nam się wejść do PE. Toteż ten artykuł mógł być napisany na zlecenie.
2. Spadek liczby czytelników Newsweeka. Toteż rozpaczliwie szuka się kontrowersyjnych tematów - nawet jak są archiwalne - by ściągnąć czytelników.
 


 
Bibliografia:
 
 
Informacje o wynikach wyborów do PE w Polsce: POLSKA THE TIMES
 
Informacje o wynikach partii uniosceptycznych zza granicy: Janusz Korwin Mikke - internetowa strona autorska
 
Źródła nagrań: [1], [5[ - NPTVPL, [2] - asmeredakcja, [3] - sadbutrueee, [4] - Nowa Prawica Poznań, [6] - morganpuppy, [7] - Na Prawo Patrz!,[8] -JKMfan12,[9], [10] - CEPERolkV8, [11] - rafalskyh

Fot: Kongres Nowej Prawicy - zdjęcia, Janusz Korwin Mikke - zdjęcia, Michał Marusik - zdjęcia, Stanisław Żółtek - zdjęcia, Jarosław Iwaszkiewicz - zdjęcia

[niedostępny]

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka